وبینار برندینگ و تبلیغات در فضای مجازی برای دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش 1400
گزارش وبینار برندینگ و تبلیغات در فضای مجازی برای دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش 1400
مورخ 23/9/1400 وبیناری ویژه دانشجویان با ارائه استاد سرکار خانم لیلا منصوری برگزار گردید که هدف از این وبینار آشنایی دانشجویان با برندینگ بود ،در اصل ایجاد یک ذهنیت مشخص و تعریف شده برای مخاطب و تمام تلاشهایی است که برای دیده شدن محصولات و یا خدمات سازمان برای افزایش آگاهی از برند در ذهن مخاطبان انجام می شود .
برند سازی در واقع تمام روش هایی است که شما استفاده می کنید تا تصویری از شرکت خود را در چشم مشتریان ایجاد کنید .